خروش ضد صهیونیستی مردم روزه دار فراشبند در روز جهانی قدس

خروش ضد صهیونیستی مردم روزه دار فراشبند در روز جهانی قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور درشهرستان فراشبند برگزار شد.        

 
خروش ضد صهیونیستی مردم روزه دار فراشبند در روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی به نقل از  نخل بیدار  راهپیمایی روز قدس، پیش از ظهر امروز با حضور مردم ولایی و روزه دار شهرستان فراشبند برگزار شد.

 مردم روزه دار فراشبند پس از تجمع مقابل میدان بسیج با برپایی آیین راهپیمایی روز قدس ، با سر دادن شعار های مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا  تا مصلی نماز جمعه راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم شهرستان فراشبند، در کنار امام جمعه ،فرماندار ، روحانیون و دیگر مسئولان شهرستان همزمان با مسلمانان جهان فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

 

همچنین مردم مومن و انقلابی فراشبند که در ماه مبارک رمضان شاهد کشتار بی رحمانه مردم یمن بودند با سردادن شعارهایی از این اقدام شرارت بار  آل سعود اعلام انزجار کردند.

 

مردم ولایتمدار شهرستان فراشبند در روز جهانی قدس با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل ،امروز روز قدس و روز دین است ، تجلی قدرت مسلمین است ، دفاع از فلسطین باعث عزت ماست ، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست ، خامنه ای رهبر امت ماست ، دشمن شیطان بزرگ آمریکاست، آزادی فلسطین آزادی اسلام است، مرگ بر ضد ولایت فقیه و همچنین شعارهای دیگر یکبار دیگر حمایت خود را از آرمان های امام ( ره ) و مقام معظم رهبری و دشمنی خود را با اسرائیل جهان خوار نشان دادند.

 

حمل پلاکاردهایی از سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری در حمایت از قدس شریف، به آتش کشیدن پرچم امریکا و اسرائیل از دیگر اقدامات مردم در طول راهپیمایی بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس فراشبند

راهپیمایی روز جهانی قدس فراشبند




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : شنبه 20 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: